HA VÁSÁROLNÁL, VAGY CSAK ÉRDEKLŐDSZ,

MOBIL : +36 20 417 84 81
E-MAIL : szarka.guido@gmail.com

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Kedves Guido, rátévedtem az oldaladra, és még mindig a munkáid hatása alatt vagyok. Nagyon tetszettek és sok inspirációt merítettem belőlük. Kicsit hasonló dolgokat csinálok én is, de még csak a bátortalan kezdeteknél járok.
Sok sikert a továbbiakban, köszönöm, hogy a munkáidat megosztottad, nagyszerű élményt jelentettek.
Üdvözlettel: Mátyus Zoltán

Névtelen írta...

Kedves Guido!

Szándékosan jöttem az oldaladra, hogy köszönetet mondjak a könyvért, melyet nekem dedikáltál, és hogy köszönetet mondjak azokért a különleges alkotásokért, melyeket így megismerhettem. Lenyűhözően fantáziadúsak a képeid. A részlet részletének a részletéből is még meglátok valamit, ez nagyon tetszik. Ezért egy korábbi munkád lett az egyik kedvencem, a Szakadó alakok....Olvastam valahol egy kiállításodon megszólaló látogatóról, aki szerint a művészeknek az egyszerű emberekhez is szólniuk kell. Szerintem ő nem látta a képeidet, csak nézte....Ajándékozz meg minket még sokáig művészeteddel! Sok sikert kívánva,üdvözlettel Atus